Despedida do Ronaldo

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Viking
    Banned
    • Jun 2009
    • 6470

Despedida do Ronaldo

It was cool to watch. Maybe only Wuap will read this but it was very neat to see him go out in style...and he almost scored!
  • wuapinmon
    Soul Plumber
    • Dec 2008
    • 30711

Originally posted by Viking View Post
    It was cool to watch. Maybe only Wuap will read this but it was very neat to see him go out in style...and he almost scored!
    Sim. Aqui nao dou. Estou em Costa Rica e os meus amigos estam vindo o partido dos Estados Unidos contra Canadá.
    "Wuap's "problem" is that he is smart & principled & committed to a moral course of action. His actions are supposed to reflect his ethical code.
    The rest of us rarely bother to think about our actions." --Solon

Comment

• Viking
      Banned
      • Jun 2009
      • 6470

Originally posted by wuapinmon View Post
      Sim. Aqui nao dou. Estou em Costa Rica e os meus amigos estam vindo o partido dos Estados Unidos contra Canadá.
      Puta que pariu, peca que eles assistam o jogo do unico time verdadeiro no face da terra!

Comment

• wuapinmon
        Soul Plumber
        • Dec 2008
        • 30711

Originally posted by Viking View Post
        Puta que pariu, peca que eles assistam o jogo do unico time verdadeiro no face da terra!
        Merda diz voce. Os brasileiros som bonos, mais, nao som os unicos que saiban jogar.
        "Wuap's "problem" is that he is smart & principled & committed to a moral course of action. His actions are supposed to reflect his ethical code.
        The rest of us rarely bother to think about our actions." --Solon

Comment

Working...